Monday, July 19, 2010

ilham aku utk design dlm folio...




nichool's salon n spa

ntah
tetiba ja dpt idea masa aku tgh google td...
actually ney utk seni aku yg dah jmpak due date 
huhue
nak kena hantar dah
11 hari lagi




hey.wat if aku bukak salon r?
mcm xkan menjadi ja
huhh
muka ney nak berniaga
lingkup...
asek main bagi free ja suma benda
nak jual menda cmtu?
hahax




angan2
mmg xkan pernah abeh
yg nak menjadinya belum tentu lg
but dis salon is really inspired me
tp aku tanak r bukak salon


angan2 mat jenin tuh nak la jgk bukak studio
utk bdk2 archi
ngahaha...
sediakan byk bantal
supaya bila budak2 masuk klaih bley tido
xyah belajaq
sediakan byk peti ais
supaya bley mengunyah ja setiap menet
and lastly
sediakan WiFi
supaya bley meningkatkan kadar online+kadar rabun
and da name op da studio is....
studio nicho_studio lingkup....


hahax
beshh!


okeh,udah2 le tu...
back to serious mode


daa...
assalamualaikum

p/s:sudah tamat masa utk melarikan diri dari ketensionan
sambung bwt homework

No comments:

Post a Comment